Ma voltam a Pannonba, hisz Dzsulikám is pannonos lévén ráhajoltama dologra. Meg szimpik voltak a Djuice által ajánlott számlás csomagok. Tetszik, és sokaknak ajánlom azt a "családi csomag" szolgáltatását a kékhálózatnak, ami minden hónapban 890Ft-jába kerül a két félnek, és 0 Ft-ért beszélhetnek egész hónapban. Persze ez az opció csak azok számára érdekes, mint én akik képesek többszőr is kommunikálni az utánfutóval.
Szó ami szó, a Westend közepénél voltam, a szökőkútnál, az ott található Pannon ?Üzlet?(azért kérdőjelezem, mert alig fér be 3 ember az eladókkal együtt) helységében. Udvariasan köszöntem, és a fiatal srác is kedves volt, mivel nem kellett sorba állnom le is ülhettem. Keményen felsoroltam neki az opcióimat, amiket igényelnék, ezek után elég furán nézett, szerintem nem is értette, vagy eljutott a tudatáig, de a feldolgozási sebessége az 1 mondat/félperc volt. Mivel én a rózsaszín Westelnél voltam jó pár évig így sokak által ez a számom volt ismert, és ha megtarthatom, akkor miért ne tegyem. Ekkor tájékoztatott, hogy ki kell kérnem a számom.
Rendben! Irány 200 m-rel arréb a T-Mobil üzletbe. A kért opciót a kedves hölgy 5 perc ide oda klikk, az adataim átböngészése után ki is adta, és mintha más állampolgár lettem volna, egy kis anarchisztikus állapotot éltem át az úton visszafelé a Pannonhoz.
Ott most valamiért sor állt, de kivártam, mert lelkes voltam az új számlám illetően. qperc után kerültem sorra, amikor is a másik fickóhoz ültem le aki egészen ügyes, és széleskörű tájékoztatást adott. Kellemes csalódás, hogy a várt unott fejek helyett készségesen azt kaptam, amit vártam. Mondjuk az a dolog nem tetszett, hogy a fejem fölött a mögöttem sorban állóktól folyamatosan kérdezte, hogy "majd" miben segíthet. Mondom faja!!! De végtére is 3 nap múlva a régi harmincas számom elméletileg(látszólag) harmincas marad, gyakorlatilag 20as lesz, és azon tarifán kommunikálok, és nem kell mindenkinek megadnom az új számom.
